MIMIAUKCIE.sk
Jaroslava K. (berus7) ID 301079 100% (72500)
HODNOCENÍ ZA POSLEDNÍ 3 MĚSÍCE | STARŠÍ NEŽ 3 MĚSÍCE | STARŠÍ NEŽ ROK
POSLEDNÍCH 12 MĚSÍCŮ POSLEDNÍ 3 MĚSÍCE CELKEM
Kladné 0 0 725
Záporné 0 0 0
- - 100%
Naposledy 24.8.2022, 19:42
Oblast: Jičín
ÚČAST NA AUKCÍCH
Celkem vyhraných aukcí 2
Zúčastněných aukcí za poslední měsíc 0
Příhozů za poslední měsíc 0
HODNOCENÍ NA MIMIBAZARu
ZASLAT VZKAZ
PRODÁVAJÍCÍ NEZASÍLÁ DO ZAHRANIČÍ
PODMÍNKY PRODEJE
PODMÍNKY PRODEJE

Vážení zákazníci, děkuji za účast na mých aukcích.
- Svým příhozem na aukci souhlasíte s podmínkami zde uvedenými.
- V případě výhry Vás budu co nejdříve kontaktovat s podklady pro platbu a přidělím Vám VS, který prosím napiště do platby.
- Platbu očekávám do 7 dnů, pokud se nedomluvíme jinak.
- Doklad o zaplacení posílám v balíčku na vyžádání (protože doklad o zaplacení máte na svém výpise z účtu).
- Vydražené zboží odesílám až po připsání částky na účet a to nejpozději do 3 pracovních dnů.


REKLAMACE

Záruční doba 24 měsíců. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady, nevztahuje se na vady běžným opotřebením, nesprávným použitím výrobku,nesprávnou manipulací a nesprávným skladováním. Reklamované zboží vráťte ve stavu tak, aby byl zřejmý důvod reklamování, např. rozpáraný šev, vada v materiálu aj. Podmínky údržby jsou u oblečení vyznačeny na visačce, etiketě, která je pevnou součástí výrobku. Reklamační lhůta je ze zákona 30 dní. Při oprávněné reklamaci Vám bude zaslané nové zboží nebo vráceny peníze. Poštovné je dle tarifů ČP a pro oprávněnou reklamaci je hrazeno reklamujícímu.
Balné, neúčtuji.


Pokud Vám balíček příjde nějak poškozený - potrhaný, pomačkaný atd, tak ho prosím otevřete přímo před pošťačkou, nebo na poště a případně hned reklamujte, protože tyto reklamace já vyřídit nemohu - to musí příjemce !!! Děkuji !!!


Podmínky storna objednávky:
-emailem,storno objednávky do 14 dnů od data objednání
-při neuhrazení do 14 dnů od data objednání dojde ke stornu automaticky

PROSÍM BERTE V POTAZ, ŽE PŘEVOD PENĚZ NĚKDY TRVÁ DÉLÉ (CCA 3 DNY), PROTO MĚ PROSÍM NEURUGUJTE, ŽE UŽ JSTE PŘED 3 DNY ZASLALI PENÍZE A BALÍČEK JEŠTĚ NEPŘIŠEL. KAŽDÝ VEČER KONTROLUJI BANKU A CO NEJDŘÍVE OBJEDNÁVKU ODESÍLÁM POŠTOU

REKLAMACI po vyprání zboží na základě nespokojenosti materiálu a jiných viditelných vad neakceptuji ! V tomto případě reklamujte zboží nevyprané!!!!

Přeji všem příjemný nákup :-) Veškeré dotazy a objednávky můžete psát na e-mail kala.obchod@seznam.cz mob: 733 733 205
Reklama | Podmínky serveru | Kontakt | Jednotné kontaktní místo | Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti
Informace o zpracování osobních údajů | Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu