|
|
Celkem: 5 (zobrazuje se 1-5) |
26.1.2012 | Šatičky/tunička zn. CHEROKEE vel. 98 [22.1.2012] |
||
OHODNOCENÍ NÁKUPU Za flíček se omlouvám, určitě to nebylo záměrné, nevšimla jsem si ho, ale jsem si jistá že doma máte máte pračku a že flíček vyprat půjde, myslím si že Vaše negativní hodnocení nebylo nutné, jsem spolehlivá maminka (viz. hodnocení) a přehlédnout může každý. Nikol O. (nicoletta2009) ID 198003 |
|||
ohodnocení druhé strany ač nerada tak musím udělit negativní hodnocení..zboží neodpovídá popisu... přišla tunička kde byl flek od jídla ... příště prosím nedávejte zboží do sekce NOVÉ ikdyž napíšete v dobrém stavu bez dírek a flíčků!!! jednou nošené
..pro nás zákazníky je to matoucí...Hana |
|||
20.9.2011 | KRÁSNÁ MIKINA PRO SLEČNY NEBO HUBENÉ MAMINKY VEL.36-38 [8.9.2011] |
||
OHODNOCENÍ NÁKUPU Já jsem vám slušně odepsala,že jsem novou věc neprohlížela a že jsem ochotná reklamaci řešit.Toto co píšete jsem vám vůbec nepsala.Jen si přečtěte znovu asi neumíte číst.a přečtěte si reklamační řád jak to funguje jinde i na mimibazaru.Ono totiž dopravu nebo poštovné se do reklamací nepíše.Ale vy jste na reklamaci nepřistoupila ,tak se není jak dohadovat.Já jsem psala že reklamaci přijímám.Martina Martina M. (Přezdívku nemám) ID 106568 |
|||
ohodnocení druhé strany včera přišla na dvou místech díratá mikina..byla jsem v šoku!!... ještě víc, když mi paní napsala že mi nezaplatí poštovné protože to se neplatí ani v běžných obchodech..vydávat díratou mikinu za nové zboží se podle ní ale v klidu může...NEDOPORUČUJU...takový lidé mezi nás nepatří!!!!...Hana |
|||
31.5.2011 | **BAREVNÉ KOSTKY CLEMMY- ZVÍŘÁTKA** od 9 měsíců [25.5.2011] |
||
OHODNOCENÍ NÁKUPU Ano, na krabici chyběla ochranná folie, po koupi jsem do krabice nakoukla, má velká chyba:-) Co k tomu více napsat....snad jen, že zakoupené zboží zpět bohužel neberu a popis odpovídá stavu... Jinak děkuji za obchůdek, paní Hanka je každopádně super nakupující, všem DOPORUČUJI.-) Lenka D. (dud.la) ID 215509 |
|||
ohodnocení druhé strany v inzerátu cituji: NOVÁ, koupili jsme synkovi, ale nehraná, orig. zabalená....přišla neoriginálně zabalená krabice a ve vnitř dvě kostky počmárané fixou...paní zareagovala že jsem ji koupila o 150,- levněji a příště mám jít nakupovat do kamenného obchodu..tak si seriózního prodávající na internetu nepředstavuji.... |
|||
6.11.2009 | SUPER POKLADNA [22.9.2009] |
||
OHODNOCENÍ NÁKUPU Tak jsem poslala tu samou pokladnu zpátky a paní se líbí, tak jsem ráda, že to uznala, že jí nic nebylo, ŠKODA poštovného, které jsem musela zbytečně uhradit navíc. A škoda nepříjemné konverzace ze strany kupující. Promiňte, že jsem se snažila to s Vámi vyřešit na mé náklady. Jste opravdu problémová kupující, určitě nejsem sama komu děláte neustále problémy. Martina Ž. (mkjz1) ID 66884 |
|||
ohodnocení druhé strany podle množství kladných hodn. možná nebude chyba na mé straně... ano a opět série dohadování jestli jste poslala pokladnu tu samou nebo už úplně novou.... už mě to vážně nebaví..nemusela jste žádné další poštovné platit napsala jsem vám dost důrazně že ji nemáte posílat..je to pouze vaše iniciativa..pokladna je u tchýně / na adrese již nebydlíme jak jsem vám psala/ a tam taky zůstane...dcera má dávno již novou kdyby měla čekat než to vyřešíme tak |
|||
13.5.2009 | ** 3 x KRÁÁÁÁSNÉ ŠATY ** [8.5.2009] |
||
OHODNOCENÍ NÁKUPU Tak aspoň že jste spokojená, že jste mi napsala negativ. hodnocení....dík!!! Jana D. (XALMA) ID 85065 |
|||
ohodnocení druhé strany spokojená nejsem..vydražila jsem troje šatičky v bezva stavu..přišly a na všem fleky na pruhovaných na předním díle hned několik a v bílém olemování přímo pod krkem takže viditelné na první pohled..tohle snad ani přehlídnout nešlo..psala jsem paní že kvůli stovkové položce nebudu balík znovu balit a chodit s ním na poštu to mi za to nestojí...paní napsala..mrzí mě to..mě taky ale kdyby popsala reální stav věci nemusíme tohle řešit.....takže u mě negativní hodnocení bohužel ...Hana... |
|||
Celkem: 5 (zobrazuje se 1-5) |