|
|
Celkem: 1 (zobrazuje se 1-1) |
27.11.2014 | Broušená váza [26.10.2014] |
||
OHODNOCENÍ NÁKUPU Paní psala,že váza přišla rozbitá a že je v popelnici,tudíž nebylo ani co reklamovat.Posláno jako křehké.Nevím jaká by měla být krabice,když ne kartonová.Pokud adresát po převzetí zásilky dodatečně zjistí, že obsah je poškozen, případně že došlo k úbytku obsahu, může uplatnit reklamaci na kterékoliv poště. Reklamační řízení je možné zahájit nejpozději do dvou pracovních dnů po dni převzetí zásilky. Zásilku je nutno předložit v takovém stavu Monika K. (baryna) ID 182541 |
|||
ohodnocení druhé strany Bohužel nejsem spokojena, váza přišla rozbitá, byla zabalena jenom do novin a poslaná v obyčejné kartonové krabici, takže pošta odmítla nést zodpovědnost. Paní psala, že se jí to stalo poprvé, a že se na to zeptá na poště (3. 11.), ale od té doby se vůbec neozvala. |
|||
Celkem: 1 (zobrazuje se 1-1) |