|
|
Celkem: 2 (zobrazuje se 1-2) |
29.11.2012 | čistíme skříně!!! zimní bunda, velmi teplá [10.11.2012] |
||
OHODNOCENÍ NÁKUPU PANÍ CHCE BUNDU VRÁTIT.JÁ SOUHLASÍM( na reklamaci má právo,přesto že bunda odpovídala popisu) A PENÍZE VRÁTÍM.OVŠEM PANÍ TRVÁ NA ÚHRADĚ POŠTOVNÉHO.A TO PŘESTO ŽE MI ADMINI ZDE DALI ZA PRAVDU. NYNÍ MI VYHROŽUJE ŽE POKUD NEVRÁTÍM I POŠTOVNÉ UDĚLÍ NEGATIV.TAKŽE JI PŘEDBÍHÁM ABY NEMĚLA MOŽNOST.TO JE VŠE. Nadine B. (bajbulka) ID 320193 |
|||
ohodnocení druhé strany Pro upřesnění mého hodnocení,ano bundu jsem chtěla vrátit přesto že byla nabízena v perfektním stavu,přišla špinavá,flekatá.Paní to uznala,ale když jsem požadovala vrátit peníze i s poštovným,samozřejmě jedno poštovné bych uhradila,začal nekompromisní boj.Vše jsem projednávala se správcem MMB,takže nešlo o žádné vyhrožování,mohu zprávy kdykoliv doložit.S takovouto prodávající jsem se potkala poprvé,hodnocení mě mrzí,ale myslím že jedno takto nep |
|||
11.9.2009 | Mikina s kapucou REPLAY [18.8.2009] |
||
OHODNOCENÍ PRODEJE Neuvedená vada, neochota k řešení. Mé první velké zklamání na MMA. Lucie S. (Lucimo) ID 19117 |
|||
ohodnocení druhé strany I mé velké zklamání s paní Lucií. |
|||
Celkem: 2 (zobrazuje se 1-2) |