|
|
Celkem: 5 (zobrazuje se 1-5) |
25.4.2016 | Mantinel do dětské postýlky [28.3.2016] |
||
OHODNOCENÍ PRODEJE Že to paní ale stojí za to psát sem dvakrát, když jsme komunikovaly o více věcech najednou. Zkreslená podujatost. Linda U. (Lindul) ID 186419 |
|||
ohodnocení druhé strany Bohužel ani já nemohu tuto paní doporučit a souhlasím se všemi maminkami, které jí také udělily negativní hodnocení, jde o zmařenou, nezaplacenou aukci, porušila podmínky prodeje :-( |
|||
19.4.2016 | Sada do dětské postýlky [28.3.2016] |
||
OHODNOCENÍ PRODEJE Děkuji za negativní hodnocení. Omluva u paní nemá žádnou váhu a byl problém domluvit se na vyzvednutí. Věci jsem odmítla z důvodu, že už by z nich nebyla žádná radost. Linda U. (Lindul) ID 186419 |
|||
ohodnocení druhé strany Platí totéž co u předešlého hodnocení - nezaplacená, zmařená aukce, porušení podmínek prodeje, bohužel nedoporučuji :-( |
|||
28.4.2013 | 1 x balerínky LINDEX s flitrama celotřpytivé, st.16.2 cm + 1 x botičky na malém podpatku st.17,4 cm [23.4.2013] |
||
OHODNOCENÍ NÁKUPU Paní, jsem napsala hned po skončení aukce, že se omlouvám, že ji ráda vyjdu vstříc, ale že manžel nabídl botky sestře, která žije v Pze a já o tom nevěděla.Paní ale nestačily ani 3 omluvy, přitom jsem se zachovala slušně. Viz další spokojení zákazníci. Ale někdo je dle mého názoru nepříjemný, i přes omluvy.No nechť si každý udělá názor sám....Chybovat je lidské, lidské je se omluvit....to jsem udělala. Více udělat nemohu. Kateřina B. (claretka) ID 102215 |
|||
ohodnocení druhé strany Paní Kateřinu rozhodně nedoporučuji!Ve středu 17.4.dala aukci od korunky na balerínky,aukci jsem pak v úterý 23.4.vyhrála a když jsem paní kontaktovala,odepsala mi,že botky určitě nepošle,že je už nemá,že je manžel dal jeho sestře.Omluvila se.Botky nafotila,dala do aukce a pak je během ani ne týdne neměla,aniž by o tom věděla?Stát se může,ale odmítá je vzít od švagrové zpět a poslat mi je,což považuji za velmi neseriozní jednání!Já jsem aukci vyhrála! |
|||
14.12.2011 | Dámská delší bunda vel.42 [26.11.2011] |
||
OHODNOCENÍ NÁKUPU Když paní dorazila bunda (za Kč 80,-), tak mi psala velmi kladné hodnocení. Předpokládám, že si bundu zkusila a i zip zapnula, v tu dobu byl v pořádku. Stejně tak byl v pořádku při odeslání. Je možné že se posléze paní rozbil, možná špatným zapínáním, nevím. Z tohoto důvodu po 14 dnech jsem paní nemohla reklamaci uznat. Především si paní musí uvědomit, že nekupovala novou věc. Pokud by byl zip v době prodeje rozbitý, upozornila bych na to v popisu. Štěpánka F. (steno) ID 222805 |
|||
ohodnocení druhé strany Vyhrála jsem u paní bundu, prý v super stavu, ale zip je rozbitý. Paní tvrdí, že není. Chtěla jsem bundu vrátit, reklamaci neuznala, peníze nevrátila.Takže nespokojenost! Paní píše, že jsem psala kladné hodnocení, což je pravda, bunda se mi líbila, ale to nic nemění na tom, že zip je rozbitý - rozjíždí se, což se při vyzkoušení nepozná! Nějakou dobu logicky trvalo vyzvednutí balíčku, vyprání, uschnutí - před použitím! Proto reklamace po 14dnech!!! |
|||
7.12.2011 | JESUS DEL POZO Halloween EDT 4.5 ml - miniatura v krabičce - poslední kus !!! OD KORUNKY !!! [23.11.2011] |
||
OHODNOCENÍ NÁKUPU Prihozem zakaznik souhlasi s vysi dopravneho, je stejne pro velke sady i pro miniatury. Miniatura byla odeslana tak, jak byla dodana dodavatelem a rozhodne prosla nebyla. Je mi lito, ze pani neni spokojena. I tak preji pekny den - Helena Helena Vančurová (Beauty-Shop.cz) ID 198047 |
|||
ohodnocení druhé strany Z mé strany naprostá nespokojenost, paní Vančurová mi poslala toaletní vodu, která měla skoro hnědou barvu místo lila fialkové, dost divně zapáchala, podle mě byla evidentně prošlá, přestože ji inzerovala jako nové zboží, navíc poštovné si naúčtovala 80 korun a poslala balíček za 34 !!! Na můj mail nereaguje, ve spamech taky nic nemám, takže dávám negativní hodnocení, je mi líto . |
|||
Celkem: 5 (zobrazuje se 1-5) |