MIMIAUKCIE.sk
Pavla Poláková (pavla9) ID 122856 100% (12000)
HODNOCENÍ ZA POSLEDNÍ 3 MĚSÍCE | STARŠÍ NEŽ 3 MĚSÍCE | STARŠÍ NEŽ ROK
POSLEDNÍCH 12 MĚSÍCŮ POSLEDNÍ 3 MĚSÍCE CELKEM
Kladné 0 0 121
Záporné 0 0 1
- - 99.18%
Naposledy 24.6.2015, 8:57
Oblast: Beroun
Firma: Kosmetika Pavla
ÚČAST NA AUKCÍCH
Celkem vyhraných aukcí 51
Zúčastněných aukcí za poslední měsíc 0
Příhozů za poslední měsíc 0
HODNOCENÍ NA MIMIBAZARu
ZASLAT VZKAZ
PRODÁVAJÍCÍ NEZASÍLÁ DO ZAHRANIČÍ
PODMÍNKY PRODEJE
PODMÍNKY PRODEJE
VÁŽENÉ ZÁKAZNICE, VÁŽENÍ ZÁKAZNÍCI
Vítám Vás na mých stránkách a prosím, než začnete u mě nakupovat, přečtěte si těchto pár řádků.
Děkuji.
PROVOZOVATEL A SÍDLO FIRMY:
Pavla Poláková, kosmetické služby a prodej,
čp. 171
267 18 MEZOUŇ

PRACOVNÍ DOBA:
Po-Pa 8-20hod.
dále dle telefonické objednávky na telef. č. 777816348
IČO: 729 50 889, nejsem plátcem DPH
e-mail: pavla.rinnova@seznam.cz

Pokud budete mít jakékoliv dotazy, nebo něčemu nebudete rozumět, nebojte se mi napsat email , sms.
Velice ráda Vám poradím a Vaše dotazy zodpovím.

ZBOŽÍ:
Veškeré zboží, které je zde nabízeno je NOVÉ, 100% ORIGINÁL
Cena za zboží je uvedena včetně DPH.
Veškeré zboží je popsáno názvem, výrobcem.

Prodávající se zavazuje, že bude svým odběratelům dodávat:
- bezvadné zboží, v souladu se specifikací nebo vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží
- pokud je uveden "tester", je nový, nepoužitý, 100% originál
- dále vyhovující normám, předpisům a nařízením, platným na území Evropské unie

REZERVACE:
Zboží Vám budu rezervovat po dobu 7 dnů. Po oboustranné dohodě můžu rezervaci prodloužit. Pokud budete mít otázky, prosím kontaktujte mne - vše vyřešíme a zodpovíme.

DODACÍ PODMÍNKY:
1. PLATBA
Vždy Vám zašlU podklady pro platbu, kde bude uvedeno číslo účtu a variabilní symbol pro rychlejší identifikaci platby.
Platba bezhotovostním převodem na účet prodávajícího na základě potvrzení přijetí objednávky (jako variabilní symbol musí být použito číslo objednávky), zboží je kupujícímu doručeno po úhradě kupní ceny v plné výši na účet prodávajícího.

Zboží lze také možné uhradit složenkou na moji adresu.
Platbu očekávám do 5 pracovních dnů.

2. DORUČENÍ
Zásilku si můžete nechat poslat na jakoukoliv Vámi určenou adresu. Distribuci zajišťuji výhradně na území České republiky.
Balíček odesílám jako DOPORUČENÁ ZÁSILKA přes Českou poštu.
Balíček odesílám do 3 pracovních dnů ode dne připsání na účet nebo doručení složenky.
V případě ztráty balíčku ČP Vám vrátím Vámi zaplacenou částku na Váš účet.
Na dobírku nezasílám.

3. CENÍK POŠTOVNÉHO
Ceny za zboží jsou uvedeny s DPH bez poštovného.
Balné je zahrnuto v ceně poštovného!

a) platba předem na účet
doporučená zásilka..............poplatek 40-68 Kč ...dle platného ceníku České pošty

b) složenkou na moji adresu
doporučená zásilka..............poplatek 40-68 Kč ...dle platného ceníku České pošty

4. ZÁRUČNÍ LHŮTA
Na nové zboží se záruční lhůta poskytuje dle platného záručního řádu.

5. ZÁRUKA , REKLAMACE A VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Reklamace jsou vyřizovány ve lhůtě 30- dnů dle Obchodního zákona.
Kupující má právo na výměnu zboží v případě, že při dodání zboží jsou obaly zboží porušené a zboží nemá vlastnosti obvyklé objednanému druhu zboží. Kupující je povinen objednané zboží od přepravce řádně převzít, zkontrolovat neporušenost obalů, počet kusů/balení, druh zboží a převzetí zboží přepravci potvrdit. Jakékoliv nedostatky či vady zboží je povinen neprodleně oznámit prodávajícímu. Při podezření, že k poškození obalu a zjevnému znehodnocení zásilky došlo při přepravě musí toto reklamovat přepravci - Česká pošta ihned při převzetí zásilky. V tomto případě má kupující nárok na výměnu zboží.

Důvodem reklamace mohou být pouze vady, které nebylo možno zjistit při převzetí zboží., tj. vady, které nelze zjistit při vnější prohlídce dodaného zboží. Reklamovat lze tedy zejména vady v kvalitě dodaného zboží.

Pro uznání reklamace je nutné doložit reklamovaný výrobek a doklad o nákupu zboží. Ohledně vad a záruk se vztahy mezi kupujícím a prodávajícím řídí, není-li výše uvedeno jinak, příslušnými ustanoveními občanského zákoníku.

Po dodání dodavatel neručí za škody způsobené nevhodným skladováním nebo zacházením se zbožím ze strany zákazníka. Řídí se příslušnými ustanoveními Občanského zákoníku a Zákonem na ochranu spotřebitele.

POSTUP REKLAMACE
a) Odešlete na místo reklamace dopis, nejlépe e-mailem, s tímto textem :

" Na základě Zákona č.367/2000 Sb. odstupuji tímto od .
Podmínky byly naposledy upraveny: 10.8.2012, 23:36
Reklama | Podmínky serveru | Kontakt | Jednotné kontaktní místo | Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti
Informace o zpracování osobních údajů | Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu