MIMIAUKCIE.sk
Alena N. (ajkanem) ID 229751 100% (4100)
HODNOCENÍ ZA POSLEDNÍ 3 MĚSÍCE | STARŠÍ NEŽ 3 MĚSÍCE | STARŠÍ NEŽ ROK
POSLEDNÍCH 12 MĚSÍCŮ POSLEDNÍ 3 MĚSÍCE CELKEM
Kladné 0 0 41
Záporné 0 0 0
- - 100%
Naposledy 17.2.2013, 17:54
Oblast: Česká Lípa
ÚČAST NA AUKCÍCH
Celkem vyhraných aukcí 59
Zúčastněných aukcí za poslední měsíc 0
Příhozů za poslední měsíc 0
HODNOCENÍ NA MIMIBAZARu
ZASLAT VZKAZ
PRODÁVAJÍCÍ NEZASÍLÁ DO ZAHRANIČÍ
PODMÍNKY PRODEJE
Dobrý den,

jsem ráda, že jste si vybrali zboží právě mé zboží.

Pokud máte zájem o některou z nabízených věcí a něco Vám není jasné, ptejte se do skončení aukce, pište mi na e-mail, budu se snažit Vám pomoci.

AUKCE:
Příhoz v aukci beru jako závazný, neberu omluvy jako že jste omylem klikli nebo že Vám na PC sahalo dítě apod. Jakmile přihodíte, souhlasíte s mými podmínkami prodeje.

Také proto Vás prosím, abyste opravdu pročítali jednotlivé informace v inzerátech, příp.abyste se ptali e-mailem na vše, co Vás o dané věci zajímá.
Komunikaci požaduji přes e-mail, pouze v nejnutnějších případech, pokud by e-mailová komunikace selhávala, snažím se řešit věc po telefonu.
Objednávky z aukcí řeším postupně, tak jak mi přicházejí a jak se dostanu k PC.
Na poštu se snažím dostat každý den, pokud by bylo nějaké zdržení např.z důvodu nemoci apod., dala bych Vám vědět.
O odeslání balíčku Vás budu informovat e-mailem. Zároveň bych Vás chtěla poprosit o informaci, že Vám byl balíček doručen – např.hodnocením...
Pokud by balíček delší dobu nepřicházel, pište, zkusíme zjistit, kde je problém.

PLATBA:
Na dobírku nezasílám.
Platbu předem na můj účet u České spořitelny (č.ú.pošlu e-mailem) očekávám nejpozději do 5 pracovních dnů od mého zaslaného e-mailu s podklady k platbě.
Můžeme se samozřejmě domluvit i jinak, podle Vašich možností, ale vše je o DOMLUVĚ.
Pokud nebudete reagovat na e-maily ani telefonáty a nebude možné Vás nijak kontaktovat, ruším objednávku a píši negativní hodnocení.
Po připsání platby na můj účet balíček odesílám do 3 pracovních dní, pokud se nedomluvíme jinak.

POŠTOVNÉ, BALNÉ:
Poštovné odpovídá aktuálnímu ceníku sazeb České pošty. Poštovné vždy uvedu v e-mailu s podklady k platbě. Počítám jej podle množství objednaného zboží, velikosti a váhy balíčku a také se cena liší v příp., že se balíček posílá pojištěný apod. Obyčejně neposílám!
Balné si neúčtuji. Pouze v případě, že by šlo o opravdu velký balík, příp.by bylo nutné pořídit nějaký speciální obal bych Vám předem dala vědět, že bude balné připočítáno a v jaké výši.

STAV VĚCI:
Vše se snažím popsat v inzerátu – zda je věc nová či použitá. Taktéž se snažím co nejlépe popsat případné vady či poškození, příp.je i fotím, tak, abyste měli možnost sami posoudit, zda Vám za dané peníze daná věc stojí. Samozřejmě se může stát, že něco přehlédnu. Pokud se tak stane, moc se omlouvám. Pokud by šlo o závažnou vadu bránící používání, příp.pokud by nějak výrazně snížila hodnotu věci, domluvili bychom se na dalším řešení. Znovu ale opakuji, že se opravdu snažím věci důkladně prohlížet, kontrolovat a upozornit na všechny vady.
Pochopitelně pokud jde o používanou/nošenou věc, většinou tomu odpovídá i její stav, který se opět snažím co nejlépe popsat v inzerátu tak, aby odpovídal skutečnosti. Používané/nošené oblečení/zboží pochopitelně není nové a nikdy už nebude, cenu si určujete sami...
Oblečení je vyprané a většinou složené ve skříni, proto může být trochu pomačkané.

Upozorňuji, že barvy na fotografiích se mohou někdy lišit – snažím se je proto popsat co nejlépe v inzerátu, přesto může dojít ke zkreslení odstínů.

ROZMĚRY, VELIKOSTI:
Pokud je to možné, snažím se popsat co nejvíce v inzerátu. Pokud potřebujete znát další rozměr apod., pište, přeměřím. Pokud potřebujete porovnat jednotlivé oblečení, měřte podobný druh oblečení, které již máte.
Opravdu pečlivě měřte!

HODNOCENÍ:
V případě, že dojde k porušení podmínek prodeje či pokud nebudete reagovat na mé e-maily, zprávy a příp.také telefonáty, ruším objednávku a píši negativní hodnocení.

V případě, že vše proběhne ke spokojenosti mé i Vaší, píši Vám pozitivní hodnocení... ,o)

Pokud Vám něco není jasné, pište, ptejte se, základem spokojenosti je KOMUNIKACE...



Přeji příjemnou aukci! :o)
Alena
Podmínky byly naposledy upraveny: 27.2.2012, 17:04
Reklama | Podmínky serveru | Kontakt | Jednotné kontaktní místo | Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti
Informace o zpracování osobních údajů | Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu