MIMIAUKCIE.sk
Olga Pavlíčková (thepaw) ID 4109 100% (26100)
ÚČAST NA AUKCÍCH BYLA POZASTAVENA
HODNOCENÍ ZA POSLEDNÍ 3 MĚSÍCE | STARŠÍ NEŽ 3 MĚSÍCE | STARŠÍ NEŽ ROK
POSLEDNÍCH 12 MĚSÍCŮ POSLEDNÍ 3 MĚSÍCE CELKEM
Kladné 0 0 261
Záporné 0 0 0
- - 100%
Naposledy 3.10.2012, 11:13
Oblast: Praha
Firma: Olga Pavlíčková,
ÚČAST NA AUKCÍCH
Celkem vyhraných aukcí 14
Zúčastněných aukcí za poslední měsíc 0
Příhozů za poslední měsíc 0
HODNOCENÍ NA MIMIBAZARu
ZASLAT VZKAZ
PRODÁVAJÍCÍ ZASÍLÁ DO ZAHRANIČÍ
PODMÍNKY PRODEJE
Provozovatel obchodu

Provozovatelem internetového obchodu je fyzická osoba Olga Pavlíčková, IČO: 67934609, nezapsaná v Obchodním rejstříku, podnikající na základě živnostenského oprávnění, vydaného 25.02.1998

Firma není plátcem DPH.

Sídlo firmy: Ke Kameni 324, 25162 Louňovice
Mobil: +420 607 782 041 (pozor! změna čísla od 30.5.2011) Provozní doba 8-20
Elektronická adresa: thepaw78@seznam.cz
Bankovní spojení:670100-2208789767/6210
Příjem a expedice objednávek: Olga Pavlíčková– elektronická adresa: thepaw78@seznam.cz

ZBOŽÍ JE MOŽNÉ PO DOHODĚ VYZVEDNOUT NA NAŠÍ PROVOZOVNĚ VE VLADIVOSTOCKÉ ULICI, PRAHA 10 (U EDENU).

Jak si objednat

Připravili jsme pro Vás několik možností, jak si můžete 24 hodin denně objednat:

1) elektronicky přes objednávkový formulář
2) SMS na +420 607 782 041
3) zasláním objednávky na emailovou adresu: olga.pavlickova@seznam.cz

Možné způsoby platby:

A) bankovním převodem - z jakéhokoliv účtu v ČR nebo složenkou typu A na náš účet číslo 670100-2208789767/6210. Věnujte prosím pozornost variabilnímu symbolu, který nám umožní rychlou identifikaci platby.
B) dobírkou - Platbu provedete poštovnímu doručovateli při převzetí zásilky.

Vyřizování objednávek, expedice zboží

Expedice zboží obvykle probíhá do 3 pracovních dnů od objednání (na dobírku) nebo od připsání částky na náš účet. Uhrazená částka musí být připsána včetně poštovného.


Pokud nelze dodržet termín dodání, neprodleně Vás informujeme a dohodneme se na náhradním plnění, odstoupení od smlouvy nebo prodloužení dodací lhůty. V případě odstoupení od smlouvy, kdy zboží již bylo uhrazeno bankovním převodem, do 4 pracovních dnů převedeme celou částku zpět na Váš účet.

O průběhu vyřizování Vaší objednávky, přijetí platby a expedici zásilky jste vždy informováni na Vaši emailovou adresu. Udržujte prosím správnost a aktuálnost Vámi uvedené elektronické adresy.

Doprava zboží k zákazníkovi

Objednané zboží zasíláme doporučeným dopisem, cenným balíkem nebo obchodním balíkem České pošty.

CENY POŠTOVNÉHO:
DOPORUČENÁ ZÁSILKA 50 KČ, OBCHODNÍ BALÍK 80 KČ. Vše, co se vejde do rozměrů pro doporučenou zásilku, jde za 50 Kč, Vše ostatní jako obchodní balík.


Česká pošta doručuje zásilky v pracovních dnech, nejdříve však den následující po dni, kdy byla zásilka odeslána. Obvykle jsou všechny zásilky doručeny do 2 dnů. Pokud nejste zastiženi na uvedené adrese, má Vám být zanecháno Oznámení o uložení zásilky, kterou si poté můžete do 14 dnů vyzvednout na přepážce České pošty. Bohužel ne vždy poštovní doručovatel toto oznámení zanechá. Nejste-li si jisti, kontaktujte prosím Vaši pobočku České pošty.


Seznam poboček s telefonními kontakty naleznete na internetových stránkách České pošty cpost.cz.


Opětovné zaslání zásilky je zpoplatněno částkou 100 Kč.


V případě, že zboží objednané na dobírku bude nevyzvednuto či nepřijato, prodávající má právo vyúčtovat kupujícímu náklady za vynaložené poštovné + další náklady s fakturací a vícepráce pro tuto objednávku ve výši 200 Kč. Dovolujeme si Vás upozornit, že v případě nedodržení uvedeného data splatnosti, budeme účtovat smluvní pokutu ve výši 0,05% za každý den prodlení.

Záruční doba, reklamační řád

Záruční doba u nového zboží začíná běžet ode dne předání zboží kupujícímu nebo konečnému uživateli při prodeji. Zboží je dodáváno se zárukou minimálně 24 měsíců. Zkontrolujte prosím při převzetí zásilky, zda je obal nepoškozený.Za poškození zboží během přepravy nenese firma Gripa, s.r.o. žádnou odpovědnost. Adresát zásilky může u kterékoliv pošty reklamovat, že zásilka byla dodána poškozená nebo s úbytkem obsahu. Tato reklamace však musí být na poště uplatněna ihned při dodání.

Na věci použité neplatí záruka, odpovědnost prodávajícího se vztahuje jen na

vady, které tyto věci měly při převzetí kupujícím. Vyjde-li taková vada najevo

až dodatečně, je stanovena dvanáctiměsíční lhůta pro vytknutí vady kupujícím a

pro uplatnění práva z odpovědnosti za vady. Odpovědnost prodávajícího se

nevztahuje na běžné opotřebení a vady popsané buď u konkrétního inzerátu, nebo v

obecně v obchodních podmínkách.

Způsob stornování objednávky (zákazníkem do 24 hodin telefonicky nebo mailem)


Reklamační řád

Zjistí-li kupující po převzetí zboží vady, musí tyto skutečnosti sděli
nahlásit
Podmínky byly naposledy upraveny: 12.12.2011, 9:42
Reklama | Podmínky pro užívání služby Mimiaukce | Kontakt | Jednotná kontaktní místa / Single Points of Contact | Autorská práva k publikovaným materiálům
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura | Povinně zveřejňované informace

© 2001–2025 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s.
se sídlem náměstí Marie Schmolkové 3493/1, 100 00 Praha 10, IČO: 02346826, zapsaná v OR, sp.zn. B 19490 a dodavatelé obsahu