MIMIAUKCIE.sk
Katerina K. (a.kids) ID 530640 100% (300)
HODNOCENÍ ZA POSLEDNÍ 3 MĚSÍCE | STARŠÍ NEŽ 3 MĚSÍCE | STARŠÍ NEŽ ROK
POSLEDNÍCH 12 MĚSÍCŮ POSLEDNÍ 3 MĚSÍCE CELKEM
Kladné 0 0 3
Záporné 0 0 0
- - 100%
Naposledy 3.9.2015, 22:16
Oblast: Praha - město
Firma: 2K INTERIER STUDIO s.r.o.
ÚČAST NA AUKCÍCH
Celkem vyhraných aukcí 0
Zúčastněných aukcí za poslední měsíc 0
Příhozů za poslední měsíc 0
HODNOCENÍ NA MIMIBAZARu
ZASLAT VZKAZ
PRODÁVAJÍCÍ NEZASÍLÁ DO ZAHRANIČÍ
PODMÍNKY PRODEJE
Obchodní podmínky
1) Způsoby platby pro Českou republiku
Ceny v systému jsou aktuální a jsou uvedeny včetně DPH.
Cena poštovného je uvedena u každého produktu. Zboží se posílá Českou poštou po uhrazení aukce.
2) Čas a způsob doručení
Doba doručení je do 3 pracovní dnů po připsání částky na náš účet.
S doručeným zbožím zákazník obdrží i daňový doklad.
3) Odstoupení od smlouvy
Zákazník má právo do 14 dnů od doručení zboží na jeho vrácení bez udání důvodu. Zákazník je povinen nás o této skutečnosti písemně informovat a zaslat zboží na naši fakturační adresu.
Po jeho doručení bude zákazníkovi zaslána částka odpovídající kupní ceně zaplacené za zboží včetně částky za dopravu k zákazníkovi na jím udané číslo bankovního účtu, či jinak na základě vzájemné dohody.
Zákazník je povinen zboží zajistit tak, aby nedošlo během přepravy k poškození vráceného zboží.
Kupující bere na vědomí, že pokud zboží vrácené kupujícím bude poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno, vzniká prodávajícímu vůči kupujícímu nárok na náhradu škody jemu tím vzniklé. Nárok na úhradu vzniklé škody je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.
4) Záruka a reklamace
Na prodávané zboží je poskytována záruční doba 24 měsíců. Společnost 2K Interiér studio s.r.o., provozovatel e-shopu www.abouthome.cz Vám poskytuje záruku na zboží dle obecně platných předpisů, a to po dobu stanovenou zákonem.
Záruka se nevztahuje na škody způsobené:
neodborným použitím zboží
mechanickým poškozením, častým používáním nebo opotřebením
živelnými pohromami (vodou, ohněm, bleskem)
jinými vnějšími vlivy

Reklamace
Z důvodu vady můžete zboží reklamovat pokud:
je zboží poškozené
došlo vám jiné zboží, než jste si objednali (např. došlo k záměně zásilek na naší straně)
O reklamaci nás, prosím, nejdříve informujte na emailu info@aboutkids.cz
Oprávněnost Vaší reklamace bude námi posouzena či přepískána přímo výrobci. V zákonné lhůtě 30 dní Vás budeme kontaktovat a informovat o výsledku reklamačního řízení.
Místo uplatnění reklamace:
Osobně v kamenném obchodě ABOUT KIDS, Václavské náměstí 38, Praha 1, tel. 233 310 169 nebo poštou na naši fakturační adresu:
2K INTERIER STUDIO s.r.o.
Vítězné náměstí 577/2
160 00 Praha 6
Dopravu reklamovaného zboží k prodejci, platí výhradně kupující (zákazník). Dopravu uznaného a vyreklamovaného zboží hradí prodejce kupujícímu (zákazníkovi).
Reklamace přepravních služeb
Před odesláním zboží je stav každého kusu pečlivě kontrolován a zboží je na Vaši adresu zasíláno pečlivě zabalené a ošetřené proti poškození při přepravě. I přes tuto péči se ale může stát, že k Vám zásilka dorazí poškozená. Takovéto škody je nutné ihned řešit přímo s dopravcem:
Zásilku si před převzetím od dopravce zkontrolujte
V případě poškození obalu (pomačkání, potrhání, promáčení apod.) sepište ihned na místě protokol o poškození zásilky.
Pokud je zásilka zjevně poškozená, odmítněte převzetí a její zaplacení a s pracovníkem přepravní společnosti sepište protokol o poškození zásilky. O této skutečnosti nás, prosím, neprodleně informujte emailem na adrese info@aboutkids.cz
V případě, že zjistíte poškození vzniklé přepravou až po převzetí zásilky, neprodleně (do 2 pracovních dnů), oznamte tuto skutečnost pracovníkovi přepravní společností nebo pracovníkovi České pošty, který s Vámi sepíše Zápis po dodání.
V žádném případě neposílejte poškozenou zásilku zpět na naši adresu, následnou reklamaci z naší strany by přepravní společnost nebo Česká pošta neuznala! Reklamovat poškozenou zásilku u dopravce může pouze její příjemce.
Reklamační řád
Všeobecná ustanovení
Způsob a základní podmínky reklamace vad zboží a uplatnění nároků ze záruky jsou v souladu s ustanoveními následujících zákonů:
zákon č. 40/1964 Sb., občanský zákoník, v platném znění
zákon č. 634/1992 Sb., zákon o ochraně spotřebitele, v případě, že kupujícím je konečný spotřebitel
zákon .č. 513/91 Sb., obchodní zákoník, v případě, že kupujícím je podnikatel (fyzická nebo právnická osoba).

Rozpor s kupní smlouvou
V případě, že Vám byl z našeho obchodu doručen jiný výrobek než byl objednán nebo byl výrobek vadný nebo poškozený, zašlete nám jej nepoužitý zpět v původním obalu spolu s daňovým dokladem (případně jeho kopií), na který uveďte popis vad. My V
Podmínky byly naposledy upraveny: 28.9.2014, 21:48
Reklama | Podmínky serveru | Kontakt | Jednotné kontaktní místo | Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti
Informace o zpracování osobních údajů | Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu